Goed bericht over gezondheid pater Peter Klos!

Beste medeparochianen,

Begin februari van dit jaar werden we opgeschrikt met het bericht dat pater Peter Klos, die regelmatig bij ons voorgaat tijdens de zondagvieringen, ernstig ziek was. Er was keelkanker bij hem geconstateerd. Er volgde een weg van vele en zware behandelingen in het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis te Amsterdam. Al die tijd sprak hij zijn vertrouwen uit in onze Lieve Heer en daarmee op een goede afloop. Zijn doorzettingsvermogen was en is bewonderenswaardig. Hij werd daarbij gesteund door de vele blijken van medeleven en gebed van de mensen om hem heen, waar hij iedereen nog steeds zeer dankbaar voor is.

Op 27 juni jl. heeft hij een echo en een CT-scan gehad waarop niets alarmerend te zien was. Vervolgens, om volledig zekerheid te krijgen, is er recent ook nog een PET-scan gedaan. Hieruit bleek dat er geen kankercellen meer aanwezig zijn: Wat een geweldig bericht!!! We zijn als parochieteam ontzettend blij voor hem en hebben dit ook, mede namens alle parochianen, als bericht naar hem overgebracht.

We hopen hem snel weer te ontmoeten!

Met hartelijke groet,